کد خبر:66258
پ
۱۳۹۶۰۸۰۷۱۲۳۴۲۵۸۴۴۵۶۴۲۵۳
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

تشکیل کمپین اصلاح الگوی مصرف آب در استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تشکیل کمپین اصلاح الگوی مصرف آب در استان بوشهر خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تشکیل کمپین اصلاح الگوی مصرف آب در استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «مهرداد ستوده» در نشست بررسی وضعیت تامین آب آشامیدنی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر تامین آب مورد نیاز است که باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم. وی به کمبود منابع آبی در استان و تامین بخش عمده آب مصرفی استان از طریق استان‌های هم‌جوار اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راهکارهای موثر در شرایط کنونی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب است.

 

*** کمپین اصلاح الگوی مصرف آب

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های مهم در استان را تامین آب مورد نیاز مردم دانست و اضافه کرد: تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با بحران کم‌آبی در استان بوشهر اندیشیده شده است. وی ادامه داد: برای اجرایی شدن فرهنگ مدیریت مصرف در محافل و مراکز عمومی باید از ظرفیت‌ها رسانه‌ها، صدا و سیما و شوراهای اسلامی استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و … در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

ستوده از تشکیل کمپین اصلاح الگوی مصرف آب در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ظرفیت شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری در تشکیل این کمپین استفاده خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در پایان تصریح کرد: مقابله با کم‌آبی و تامین آب مورد نیاز مناطق مختلف شهری و روستایی از اولویت‌های تخصیص اعتبارات در استان بوشهر است.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه