کد خبر:66145
پ
۱۳۹۲۰۳۲۷۱۰۲۲۴۶۴۴۲۷۱۸۲۰۴
 مدیر کل ورزش کرمانشاه:

راه‌اندازی ۷۵ خانه ورزش روستایی در کرمانشاه

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: اواخر سال گذشته ۱۰ خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد: اواخر سال گذشته ۱۰ خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «ارسلان حسینی» در خصوص تاسیس خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال ۷۵ خانه ورزش روستایی را در استان راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسانیم. حسینی اظهار کرد: این خانه‌های ورزش روستایی به تناسب نیاز در تمامی شهرستان‌های استان راه‌اندازی خواهند شد.

 

*** بهره‌برداری ۱۰ خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه

 

وی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته نیز ۱۰ خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید، افزود: برای تجهیز این خانه‌ها تجهیزاتی از قبیل تاتامی، میز تنیس، دارت و فوتبال دستی پیش‌بینی شده است.

 

حسینی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه و توسعه ورزش در روستاها و بخش‌‌های کوچک اظهار کرد: خوشبختانه هیئت ورزش‌های بومی محلی استان طی سال گذشته در این زمینه عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب رتبه برتر کشور نیز شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: امسال نیز انتظار داریم با تدارک و برنامه‌ریزی بهتر در این راستا به وظایف خود در قبال توسعه ورزش در روستاها و حفظ و گسترش بازی‌های ریشه‌دار و بومی هر منطقه به خوبی عمل کند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه