کد خبر:63511
پ
i7ndex

همایش خانوادگی دادستانی کل کشور برگزار شد

همایش خانوادگی دادستانی کل کشور با حضور مدیران، قضات وکارکنان دادستانی کل کشور و خانواده‌های آنان در بزرگداشت دهه فجر برگزار شد.

همایش خانوادگی دادستانی کل کشور با حضور مدیران، قضات وکارکنان دادستانی کل کشور و خانواده‌های آنان در بزرگداشت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش خانوادگی دادستانی کل کشور که با حضور مدیران، قضات وکارکنان دادستانی کل کشور و خانواده‌های آنان در بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: همه ما وارثان خون شهدایی هستیم که با نثار خون خود چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف و در دفاع مقدس تا به امروز، در دفاع از حریم امامت و ولایت جانفشانی کردند.

 

*** کشور ما در دستگاه قضایی نیازمند کار جهادی است

 

دادستان کل کشور افزود: بر حسب وظیفه و کثرت اموری که درگیر آن هستم، کمتر فرصتی برای دیدار و عرض ارادت به همکاران و خانواده‌های آنان برایم میسر است، اما در همین مراسم خانوادگی و در این جمع صمیمی مراتب سپاس خود را به همه همکاران و به ویژه خانواده‌های محترم شما تقدیم می‌دارم.

وی تاکید کرد: به وجود آوردن یک محیط گرم خانوادگی توسط همسران و فرزندان در خانواده همواره تاثیر بسزایی در  تقویت روحیه مدیران و کارکنان هر مجموعه‌ای دارد.

منتظری افزود: در فضای کار و تلاش قضایی و دادستانی کل کشور بنده شاهدم که بسیاری از همکاران قضایی و اداری نهایت تلاش خود را به کار می‌برند که البته این میزان تلاش و کوشش، جز با مساعدت همسران و خانواده آنان میسر نیست و نخواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز کشور ما در عرصه‌های مختلف از جمله در سنگر دستگاه قضایی نیازمند کار جهادی است و در این کار جهادی خانواده‌ها، نقش مهمی دارند.

دادستان کل کشور در پایان گفت: بنده در مقام مقایسه کارمان با عزیزانی که به جبهه‌های جنگ رفتند و خون دادند خودم را شرمنده می‌دانم. این شهدا بودند که رفتند تا من و شما امروز زندگی آرام و امن داشته باشیم.

.

*** مشکل مربوط به اصل نظام و اسلام نیست، به کم کاری بخشی از ما مدیران بر می‌گردد

 

منتظری با اشاره به ایثارگری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در تامین امتیت کشور گفت: مردم عزیز ما  توجه دارند که اگر ایثارگری‌های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و حضور مردم نبود امروز وضع ما چه بسا از عراق و سوریه بدتر می‌شد. چون هدف از تشکیل داعش ضربه زدن به ایران بود. آنها تا ۴۰ کیلومتری ایران هم آمدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: حفظ اصول نظام و آرمان‌های انقلاب مهم است و در کنار آن باید ضعف‌ها و مشکلات را برطرف کنیم و بدانیم که اگر مشکلی هست که البته هست مربوط به اصل نظام و اسلام نیست و به کم کاری بخشی از ما مدیران بر می‌گردد.

 به گزارش خبرگزاری روستا، وی با اشاره به استقلال و عظمت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: استقلال و عظمت حال حاضر ما کجا و آن زمانی که مستشاران غربی بر ما حکومت داشتند کجا، همه ما باید این نعمت را قدر بدانیم.

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه