کد خبر:61738
پ
۱۰۲۷_shutterstock_117747502_538px
مدیر شرکت برق چهارمحال و بختیاری:

برق‌رسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری: برق‌رسانی به روستاها و پروژه‌های مسکن مهر، جابجایی پایه‌های واقع در معابر عمومی و … از پروژه‌های اجرایی این شرکت در دهه فجر است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات و رفع افت ولتاژ، گفت: برق‌رسانی به روستاها و پروژه‌های مسکن مهر، جابجایی پایه‌های واقع در معابر عمومی، احداث سایت آموزشی و ….از دیگر پروژه‌های اجرایی این شرکت در دهه فجر است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “مجید فرهزاد” در خصوص برق‌رسانی به روستاها اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر ۵۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق این استان اعلام کرد: به منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه بیش از ۲۹۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جهت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اعتبار هزینه شده است.

 

*** ایجاد طرح جامع پوشش مخابراتی دیجیتال/برق‌رسانی به روستاها

 

وی افزود: ایجاد طرح جامع پوشش مخابراتی دیجیتال، نصب تجهیزات و اتوماسیون شبکه‌های توزیع، طراحی، پیاده‌سازی و تجهیز دیتا سنتر شرکت به‌عنوان پایلوت شرکت‌های توزیع ،تامین روشنایی معابر با پایه‌های تلسکوپی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، احداث و توسعه فیدرهای برق‌رسانی، بهینه‌سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ و احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۵مگاواتی، بخشی از این پروژه‌ها است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ضمن اشاره به اقدامات شاخص شرکت در سطح استان‌، روابط عمومی هر سازمان را چشم بینا‌، گوش شنوا و زبان گویای آن سازمان معرفی کرد. وی در ادامه خواستار انعکاس فعالیت‌ها و خدمات صنعت برق استان در رسانه‌های جمعی شد و افزود‌: عدالت‌محور بودن خدمت‌رسانی در سطح استان از اقدامات شاخص این شرکت می‌باشد که همه لایه‌های جامعه را پوشش داده و دورترین نقاط استان نیز از خدمات صنعت برق بهره‌مند می‌باشند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری هدف از اجرای این طرح‌ها را توسعه قدرت مانور و کاهش خاموشی‌ها، تامین برقی مطمئن برای مشترکین این استان، روشنایی معابر و پایداری شبکه‌ها، ترویج و تولید انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و رضایتمندی مردم عنوان کرد.

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه